czwartek, 14 stycznia 2016

Witam w 2016 roku, powrót na nowo !




Witam w 2016 !
Ostatni post na moim blogu był w 2014 roku czyli aż 2 lata temu, mimo to cały ten czas prowadze bloga na serwisie pinger.pl, z nowym rokiem postanowiłam powrócić też tutaj :)
Wiele się zmieniło w moim życiu, w 2014 skończyłam technikum na profilu technik informatyk, w kwietniu 2015 rozstałam się z chłopakiem po 3 latach więc teraz jestem szczęśliwą singielką. Moja mama mieszka w Anglii już sporo czasu i we wrześniu 2015 postanowiłam pojechać do Anglii do pracy z zamiarem zarobienia i powrotu w maju tego roku :) Jakby żadne studia w Polsce nie satysfakcjonowały mnie w pełni, nie do końca wiedziałam co chce robić, więc postanowiłam przylecieć tutaj i mieć trochę czasu na przemyślenie tego oraz zdecydowanie czy nie lepiej byłoby mi studiować tutaj, w Anglii. 
Więc teraz jestem mieszkanką UK i pracuje w McDonaldzie a ten blog będzie głównie o życiu tutaj ;)
Na zdjęciu są moje postanowienia na bieżący rok, z przymrużeniem oka, takie których mi się uda dotrzymać :D

Pozdrawiam,
Magda 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz